niedziela, 1 grudnia 2013

Hej :)

A więc miałam wstawić jakiś zimowy zestaw, ale nie mam na to veny więc wypowiem się na temat moich planów na przyszłość :)

A więc:
Mam taki pomysł, aby zostać psychologiem policyjnym, ponieważ nie mogłam się zdecydować policja czy psychologia postanowiłam połączyć to w jedno ^^ Po skończeniu gimnazjum wita mnie internat w Chodzieży gdzie idę do technikum na profil policyjny, następnie studia (psychologia) jednak jeszcze nie zadecydowałam gdzie :) Do tego to jeszcze sporo czasu mi zostało ^^ Więc.. Tak to wygląda.. Pima ma dokładnie takie same plany ^^ Jak myślicie? Wypali? :)




/Ruda

sobota, 30 listopada 2013

Luudzzziki ^^

Więc wczoraj były andrzejki (post piszę o 00:36) było mega zajebiście ^^
Może i z Pimą sobie nie wróżyłyśmy, ale była powtórka, MEGA powtórka ^^
Jutro na 11:00 do kościoła, a ja jeszcze nie śpię :o Lol'z ;p
Ale warto ^^ Tyle się dzieje ;p Ohohohohohoo..
A kto się już mikołajków nie może doczekać?? Ja TaG!
Słodyyczzzzeeee <3 Lofka dla nich <3
Jezuu, ale mi odpierdala ;p Napisałabym jakieś opowiadanie, bo mam vene, ale mi się nie chce, bo leń mnie złapał ;p Lol.. ;p
Ahahahahahaha.. nie nic ;p
TSUNAMI jest BOSKIE ^^
Haha.. Lol'z :p Pimaaa.. Ja już nie mogę.. Jutro dodam jakiś zestawik ciuchów na zimę ^^ Bay <3

+ ładna?? :P

/Ruda

niedziela, 24 listopada 2013

Yhy ;p

Jeeejuu.. Nie mam pojęcia w co mam się jutro ubrać ;c A jadę na stadion.. ;p Lol... Pima nie jest w stanie mi pomóc.. Nie mam jej tego za złe, bo chyba jest w złym stanie.. Nie ważne o co chodzi.. Będzie chciała to Wam sama powie <3 A ja teraz pytam, który zestaw lepszy?


Ten zestaw:


Czy może ten: 


BŁAGAM! POMOCY!! <3 /Ruda

piątek, 22 listopada 2013

Elo, elo, 3, 2, 0 ^^

LoL'z !
No siemaaa <3 Nie ma jak to poważna rozmowa z mamą o papierosach, ponieważ je od ciebie wyczuła xd
Ale ja mistrz kłamania oczywiście wybrnęłam i mamusia nadal mysi, że nie palę! <3
ANIA MISZCZ ;* Haha.. Lol'z ;P

To trzeba być głupim, żeby zapalić sobie 30 minut przed pójściem do domu xdd
Okk <3
ZDJĘCIE ROBIONE SPECJALNIE DLA WAS!!! ;**


/Ruda

czwartek, 21 listopada 2013

Ojojojoj xd + FAŁSZYWI LUDZIE :)

A zatem CZEŚĆ! <3
Jak tam u Was?? ^^
Ja mam dziś randkę ... z biologią. -.-
Mam dość tej nauki ;cc
RATTUUUNKUU! ;**


A teraz specjalnie dla Was wypowiem się na temat fałszywych ludzi ;)

Nie toleruję ich. Takich ludzi na świecie jest na pęczki! Nie raz, nie dwa na takich ludzi trafiłam z Pimą. Udają przyjaciół, a tak na prawdę obrabiają ci dupę za plecami! To jest wręcz żałosne -.- Yhh.. Po prostu tacy ludzie nie są nikogo warci! Nie są warci żadnych uczuć, którymi moglibyśmy ich obdarzyć! A z resztą.. Dobra!


Nie piszę tu za dużo, bo zaraz polecą hejty, a ja nie potrzebnie się wkurzę xd!

;**

Moje stare zdjęcie, bo nie bd robić nowego xd Wybrałam takie z Pimą <3


/Ruda

wtorek, 19 listopada 2013

POWROCIK?? XD

Taki tam nasz mały powrót po krótkim czasie ^^
Yyyy.. Dużo się działo "%" i te sprawy ;**
No także ten tego, a zatem xd

RADA DLA WAS!
Jak imprezujecie to nie z Pimą! Mój tata twierdzi, że ma ona na mnie zły wpływ, a to jest ZŁE!! Hahah.. Luul xd
To nie ona, tylko no, ci.. znajomi xd

A więc a zatem FOTKA:






+ Dzięki za 720 wyświetleń <3 

/Ruda & Pima

poniedziałek, 18 listopada 2013

Ach te wieczory ^^

No to ten tego no :) nie pisałyśmy bo byłyśmy zajęte :P

Lubicie takie tatuaże ??
Mi się to osobiście bardzo podoba ^^

sobota, 16 listopada 2013

LOLL :)

Paczajcie xd To ja po dzisiejszej "imprezie" z Pimą xd



A to Pima xd




Haha.. Ona mnie zabije za to zdjęcie ^^ Kocham <3 

Więc było dość ciekawie.. OMG! Co ja gadam! BYŁO MEGA ZAJEBIŚCIE!! 
NIEBIESKIE I TE SPRAWY!! <3 
Więcej napiszę jutro ja lub Pima xd <3 
Kocham Was <3
/Ruda


bedzie MELO

No siemaneczko! mamy weekendzik ! Ania ty deklu dlaczego zapraszasz ludzi na imprezę do mnie ?? nie dając im adresu?? :o szok! jak możesz??No to ten no Mex znajdziecie nas :D  A weź ubieraj co chcesz w końcu sami swoi :D Macie moje foto na poprawę humoru, czy coś tam ;***/ Pima 

SKROMNA JA <3333333333333333333333333333333333

650 ^^

Jeeejku! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że jest już ponad 650 wyświetleń ;')
Tylko szkoda, że tak mało komentarzy, no ale to da się zrobić <3
DZIĘKUJE WAM! ;*

A teraz informacja :)
Dziś u Pimy jest impreza! ^^ Będzie zajebiście jak mniemam xd Pimaa w co mam się ubrać??? ^^
I tak dalej xd Tylko szkoda, że mogę czasami do babci jechać i będzie lipa xddd
No i wgl.. Kto chce dalszą część opowiadanie piszę w komentarzu ";)"
Odwala mi.. Haha.. Wasza kochana /Ruda :)


piątek, 15 listopada 2013

Ania! Ty to masz jednak zryty łeb, Korot z resztą też ^^ Wiadomości, Gracjan, SERIO?? Boże... Ey no nie wyjeżdżaj deklu :D <333 :c

A tak w ogóle to mamy zdjęcia wszystkich naszych psiapsiół tylko nie Gracjana :o SZOK !

Macie moją psiapsiółę :D

czwartek, 14 listopada 2013

Opowiadanie :p

No więc mam trochę czasu więc napiszę dla Was to obiecane dawno opowiadanie :)
To opowiadanie nie będzie konkretnie opowiadać o jakimś artyście, ale na pewno pojawi się tam kilka imion sławnych artystów ^^


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



W miłości nie ma granic.. Ten kto kocha dla drugiej osoby zrobi wszystko!
Znowu kolejny szary dzień.. Wstałam powolnie z łóżka i nagle mnie olśniło.. "Przecież dziś zakończenie roku szkolnego!" - krzyknęłam do siebie w myślach. Szybko zbiegłam na dół żeby przywitać się z mamą, jednak jej nie zastałam.. Zadzwoniłam do niej, nie odebrała. Pomyślałam, że może pojechała na zakupy, żeby zrobić śniadanie. Jednak kiedy otworzyłam lodówkę znalazłam kanapki z karteczką od mamy.
"Dzień Dobry Kochanie!
Pewnie zorientowałaś się, że mnie nie ma.. koszule i spódniczkę masz uprasowaną, leżą w twojej garderobie. Ale to nie o to chodzi.. Musiałam wyjechać, ponieważ w środku nocy zadzwonił do mnie szef i powiedział, że muszę zastąpić jego asystentkę w pracy. Wyjechałam dziś o 5 na rano i nie chciałam cię budzić.. Wiem, że miałam cię zawieść na obóz sportowy, ale oto poprosiłam już Zayn'a (czyt. Zejna). Pamiętaj, że Cię kocham ;*
                                                                                                         
                                                                                                      Twoja Mama "
Ze łzami w oczach odłożyłam karteczkę. "Przecież to miały być nasz wakacje"- pomyślałam. Kiedy już pierwsze łzy zaczęły spływać mi po policzkach do moich uszu dopłynął dźwięk dzwonka do drzwi. Oczywiście był to mój bardzo opiekuńczy braciszek, który zawiózł mnie do szkoły. Oczywiście przywitała mnie moja najlepsza przyjaciółka i dziewczyna mojego brata Perrie (czyt. Peri (?)). Nie mogłam patrzeć jak moja przyjaciółka mizia się z moim kochanym braciszkiem więc udałam się do sali gdzie miał odbyć się apel na zakończenie roku i wręczenie świadectw. Jak co roku dostałam świadectwo z wyróżnieniem.. Żadna nowość zdążyłam się przyzwyczaić. Po zakończeniu apelu ruszyłam do domu, ponieważ musiałam spakować się na obóz sportowy. Nie mogłam go opuścić, mama wydała na niego fortunę. Już nie mogę się doczekać..

*Następny dzień - rano*

Kiedy tylko otworzyłam oczy na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Jak zwykle na myśl o obozie byłam cholernie szczęśliwa, że mogę odpocząć od mojego popieprzonego życia.. Nie mam ojca, zginął w wypadku kilka lat temu, mojej mamy ciągle nie ma, cały czas pracuje, aby utrzymać nas, dom i mieć na jakieś przyjemności, jedyną bliską mi osobą jest mój brat, Zayn (czyt. Zejn), którego bardzo kocham i choć czasami się kłócimy nauczyliśmy się, że zawsze możemy do siebie przyjść z problemem, możemy sobie zaufać, po prostu jest między nami taka więź, której NIKT nie zniszczy.
Powolnie wstałam z łóżka i zeszłam na dół zjeść śniadanie. Schodząc po schodach poczułam aromatyczny zapach. Stwierdziłam iż Zayn wpadł wcześniej i zrobił mi śniadanie. Nie myliłam się, usmażył naleśniki, moje ulubione z nutellą.. Jak zwykle przywitałam się z nim przytulasem.. Podał mi śniadanie, które skonsumowałam w ciszy. Słyszałam tylko jak Zayn ogląda telewizję. Po zjedzeniu poszłam do góry się ubrać i znieść walizki, które wczoraj spakowałam. Po zniesieniu moich toreb usiadłam koło brata i razem oglądaliśmy wiadomości. Nagle z głośników dobiegł do mnie głos młodej kobiety, która przedstawiała jeden z najbardziej i najszybciej rozprzestrzeniających się faktów.
- Dzień Dobry - zaczęła - Jak zwykle, mamy dla Państwa sporo informacji z całego świata, pierwszym faktem będzie informacja z Polski, którą przedstawi Gracjanna Wróbel (KOROT XD). Zapraszamy.
- Dzień Dobry, obecnie znajduję się w Polsce i bardzo chciałbym pozdrowić mojego przyjaciela homoseksualistę Piotrka Korycińskiego. Natomiast przejdźmy do rzeczy... - po tych słowach wybuchłam śmiechem, a Zayn nie mógł mnie uspokoić....



Chcecie część dalszą??? xd Mi osobiście nie podoba się to co napisałam, ale to już wasz wybór :)

Ze specjalną dedykacją dla mojej PSIAPSIÓŁY - KOROTA ;*
CIIOOOOTA <3


/Ruda

CZEŚĆ ^^ + STYLIZACJA DO SZKOŁY NA JESIEŃ :)

Tak jak wczoraj obiecałam dziś dodaję stylizację na ponure jesienne dni ;**
Mam nadzieję, że się Wam spodoba i dostane od Was w postaci komentarzy jakiekolwiek opinieee <3






I jak Wam się podoba?? Dla wyjaśnienia! TO SĄ DWIE STYLIZACJE!!! ;**
Liczę na szczere opinie ;** 
/Ruda

środa, 13 listopada 2013

BRANOC + WOŚP (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy)

Nooo to cześć <3
Stylówę ogarnę jutro.. Dziś nie mam siły.. Coś mi w plecach przeskoczyło i nie mogę się ruszać ;//
Może do szkoły nie pójdee!! JUPII *o* Ale bd musiała w pokoju sprzątać :c A to już mniej fajne ;c Yhh...


A teraz przejdźmy do WOŚP!!!
Kto z Was będzie w tym roku zbierał w "puszki" xd Ja i Pima będziemy do pomocy ^^
Będzie fajnie :)
Takie oto właśnie zdjęcie będzie na moim identyfikatorze :


Może być?? Mam nadzieję xd :) 

ZACHĘCAM DO ZAPISYWANIA SIĘ NA WOŚP! OPŁACA SIĘ!! NIE DOŚĆ, ŻE MOŻECIE SPĘDZIĆ CZAS Z PRZYJACIÓŁMI TO RÓWNIEŻ MOŻECIE POMÓC DZIECIOM, KTÓRE NAS POTRZEBUJĄ! POTRZEBUJĄ NAS DO WALKI ZE SWOJĄ CHOROBĄ!!!! <3 


Branoc ;**
/Ruda

Ech te filmiki są straszne niby da się nagrać, a się nie dodają :c NUDA !!!! chyba zacznę czytać książkę ^^ Tytuł trafny, nie z przypadku, kupił mi ją chrzestny na urodziny <3 :D Dobra tyle :D No to ten tego BRANOC <3 /Pima ;*


Buuu ;c

Nie chce nam się filmik dla Was dodać ;///
Gadałyśmy na nim jakieś 15 minut i lipa ;(
A więc Pima robi lekcje a ja przygotuję dla Was stylówkę dobrą do szkoły na jesienne i ponure dni ^^
Jeżeli pod tym postem będzie 1 komentarz wstawię to wieczorem, jeśli nie to jutro ;*
Mam nadzieję, że się postaracie i wstawię to dziś ;**   /Ruda i ucząca się Pima <3

poniedziałek, 11 listopada 2013

A więc, a zatem ^^

No właśnie.. Poleci ktoś jakiś fajny film??
Miałam dziś oglądać "Pojutrze" ale nie mogłam ;//

Okk... Może fajnie by było jak bym Wam napisała jakieś opowiadanie ^^
A teraz idę spać ;// Jeżeli chcecie abym Wam coś napisała musi tu być przynajmniej 1 komentarz <3
+ Dziękuje za ponad 400 wyświetleń <3 Kocham <3 I DOBRANOC :***



/Ruda

Blaaanka ^^

HAHA..  Zorientowałam się, że na blogu jest połowa mojej rodziny xd Znaczy się ich zdjęć ^^ 
Okk A teraz najmłodsza BLANKA ^^ 


+ Macie już jakieś fajne i ciepłe sweterki na zimę?? ;** 
podzielcie się zdjęciami wysyłając pod adres e-mail aniarudnik03@wp.pl 

CZEKAMY NA ZDJĘCIA ^^

Sieeema + Zdanie relacji z zawodów ^^

No elooo ;*
Siedzę sobie w pokoju i nudam ;//
Przed chwilą był u mnie kuzyn, który uciekł ;c
Mam z nim zdjęcie :) Juuupi! Będzie poniżej :)
Chcecie, żebym napisała dla Was opowiadanie? 1 komentarz i napiszę ^^

Zdjęcie z Danielem ^^



Ok, a teraz zawoooddddyy ^^

Oczywiście biegłam razem z Pimą ;** Było MEGA <3 Jak zwykle truchcikiem na końcu, ale i też w czołówce, ponieważ dziewczyny w naszym przedziale wiekowym były tylko dwie (Ja i Pima) xd 
No i oczywiście dostałyśmy nagrody.. Ja wzięłam jakąś grę planszową jakiś Quiz czy coś o przysłowiach, a Pima wzięła Quiz o wszechświecie ^^ Ogólnie było spoko i teraz mogę wychodzić z domu! W końcu!!! <3 


Ok.. Za 1 komentarz napiszę dla Was opowiadanie ^^ 
/Ruda

niedziela, 10 listopada 2013

Dobranoc ^^

Heeej <3 Chciałam życzyć wszystkim dobrej nocy <3
Wiem, że już późno, ale piszę z nudów.. Siedzę z kuzynką i mi nudno ;//


DOBRANOC <3


/Ruda

Tunele i te sprawy :P

SIEMA, SIEMA <3 

Jak myślicie, co jest lepsze ?? Kolczyk w dolnej wardze (zdj. które dodała Ania) czy Tunel w uchu?? Ja osobiście, chciałabym mieć to i to, ale czy będę mogła, to już inna sprawa xD  Tunel miałby najwyżej 10mm, żeby nie przesadzić i oczywiście, jak miałabym sobie robić, kolczyka to u profesjonalisty :D

Jeśli tunel to może coś takiego?? 
Jak myślicie?? Co jest lepsze?? Piszcie, czekam ! /Pima
 

KSIĄŻKI ^^

No elo <3 
Kto lubi czytać książki? Ja osobiście lubieee <3 
Aktualnie czytam "Pożeracz snów" - Bettina Belitz :) POLECAM <3 

Książka ciekawa, dużo się dzieje, jest raczej fantastyczna ^^ 
A kto poleci mi jakąś dobrą książkę, którą warto przeczytać?? ^^ 


/Ruda

Elo, elo ^^ + Stylizacja Taylor Swift ;*

No sieeema.. Już po obiadku ;* Siedzę z siostrą ^^ Słucham sobie Red Lips - To co nam było i jestem zdziwiona, ponieważ moja młodsza siostra zna więcej tekstu niż ja :oo
Zdjęcie z nią ^^

A teraz stylizacja "na" Taylor Swift ;* 

Stylizacja numer 1 ^^

PŁASZCZ: 
http://allegro.pl/new-look-burgundowy-plaszcz-z-kapturem-bordowy-48-i3680245903.html (Ok. 60 zł (Tyle dałam za swój więc tak go wyceniam ;*))
TORBA: 
SPODNIE: 
BUTY: 
http://allegro.pl/buty-i3665825007.html (Ok. 30 zł) +Tutaj dałam inne buty, ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć takich jak potrzebujemy do tej stylizacji ://

Cały koszt kreacji nr 1 wynosi ok 190 zł ;) Możliwe, że kosztowałoby to więcej, ponieważ w stylizacji znajduje się płaszcz... Ja kupowałam mój w zwykłym sklepie i trafiłam za 50 zł. Ale nie polecam kupować takich tanich, ponieważ co chwila coś się z nimi dzieje, mi np. odpadają guziki.. xd Pima coś o tym wie ;* 

Sylizacja nr 2


TORBA:
MARYNARKA: 
SPÓDNICZKA: 
http://allegro.pl/spodnica-spodniczka-na-czarnej-gumie-l-40-i3682631994.html (Ok 30 zł + Taki sam krój lecz koniecznie czarna)
RAJSTOPY:
W Biedronce (xd) można dostać takie (czarne) za ok. 6/7 zł :) 
BUTY: 
http://allegro.pl/balerinki-xa46-001-zamsz-lakier-czarne-38-i3623203248.html (Ok. 25 zł + Te które ma Tay nie za bardzo przypadły mi do gustu więc zamieniłam na te z linku) ;*
SZALIK: 
http://allegro.pl/jesienny-szalik-unisex-cieply-szal-kolory-jesieni-i3619275516.html (Ten szary + W normalnym sklepie będzie on kosztował Ok. 15 zł.. Nie wiem dlaczego na allegro podali aż tak wysoką cenę. Skąd wiem, że będzie taka cena? Ponieważ widziałam taki sam kilka razy za ok. 15 zł ^^)

Koszt całej stylizacji wynosi ok. 182 zł ^^ Chyba, bo jak twierdzi moja pani od matmy moja klasa nie umie liczyć xd Okk. ^^ Więc na allegro taniej byśmy tego nie kupili ;// Niestety ;)
Stylizacja numer 3 

TOREBKA: 
SPODNIE: 
http://allegro.pl/ocieplane-legginsy-rurki-getry-leginsy-s-m-czarne-i3633102811.html (Zastąpiłam legginsami, żeby było taniej ;* Koszt ok. 10 zł)
BLUZKA: 
BUTY:

Koszt całościowy ok. 135 zł :) Najtańsza stylizacja i według mnie najlepsza :) Jeżeli już miałabym wybierać to wybrałabym tą ^^ 


Więc na razie to na tyle :** KOMENTOOWAĆ <3 
Piszcie kogo stylizacje miałabym jeszcze wycenić ;* /Ruda

Awww kolczyk zajebisty, też chce taki i to od dawna! *.* Wiem też, że Ania chciała mieć kolczyk w pęku :p Jak wam się to podoba?? Jak dla mnie bomba :D /Pima

sobota, 9 listopada 2013

KOLCZZYYKI! *o*

Podobają Wam się kolczyki w dolnej wardze? Bo mi się to osobiście bardzo podoba i walczę z rodzicami o pozwolenie na mniej więcej taki jak widać na zdjęciu poniżej ^^ Co o nim sądzicie? :* 




/Ruda

Kreacja na Selene Gomez ;*

Eyy.. W końcu Pima się przywitała.. No lool <3 Co ty tu wstawiłaś. W tym filmiku są zdjęcia z przed dwóch lat ale ok xd
Więc teraz ogarniemy jakiś zestaw na jesień ^^
Może dla dziewczyny coś w stylu Seleny Gomez ^^
SPODNIE: http://allegro.pl/biodrowki-rurki-spodnie-cwieki-czarne-m-37811-2-3-i3632996077.html (Ok.40 zł)
SWETEREK: http://allegro.pl/sweterek-nude-bezowy-welna-gole-plecy-i3684393826.html (Ok.40 zł)
BUTY: http://allegro.pl/adidasy-buty-damskie-biale-rozowe-7-15843-40-rozm-i3696013671.html (Ok.50 zł)
SZALIK: http://allegro.pl/komin-damski-tuba-szalik-panterka-apaszka-nowosc-i3670217924.html (Ok. 12 zł)

Koszt takiej kreacji wynosi ok. 142 zł :) Według mnie nie jest to aż tak dużo.. Wiadomo, można by kupić to taniej, ale tylko szukając wyprzedaży ^^ /Ruda
Ja, Ania, Giziol i Daria <3 moje frajery jedne no :D

DZIUBASEK <3

Musiałam, po prostu musiałam, to dodać ! MALA !!! :*** mój słodziaczek :]

A co do posta Ani o Maćku, to nie chce mi się w to wierzyć ;) ;p

 

No SIEMA!!! Od razu sorry, że piszę dopiero teraz, ale byłam z Sis w Annówce xD

TO NA POCZĄTEK COŚ O MNIE: 

 

Mam na imię Paulina (Pima) Ania to moja najlepsza przyjaciółka, która przywitała was wcześniej ;p Mam brata i siostrę, kocham ich! Ogółem to jestem najmłodsza. Mam psa Malagę (beagle) Od czasu do czasu Ania daje mi testy ciążowe (czyt. fajki) xD zdarzało się popić :p przeciwieństwo słowa GRZECZNA ;p Mam pełno znajomych, dobrych, naprawdę dobrych kumpli, psiapsióły Matka i Korota i Gracjana :p i jedna prawdziwą przyjaciółkę! RUDA! <3 hmm co jeszcze, gram na Saksofonie i gitarze od 4 lat ^^ zawsze chciałam mieć Berneńczyka, mam 14 lat.. no i oczywiście w każdy weekend trzeba wyjść na Mex :D Ach POWOM (powolny objazd wszystkich okolic Mieściska) oczywiście z Anią. :D KURKA nie wiem co jeszcze napisać więc kończę :p 

Macie tu mojego Ask'a:   ask.fm/NacpanaSzczesciemxD
 i fejsa:  https://www.facebook.com/paulina.kunke
 
A to takie tam moje zdjęcie :D 

RUDA! ;>

No siema, siema.. ;*
Jak widzę, Pima się z Wami jeszcze nie przywitała niestety :///
Ale zapewne jak tylko wejdzie na laptopa to coś napisze ^^
Słyszeliście o tym, że Maciek Musiał nie żyje?? :oo
Co o tym myślicie? Bo ja twierdze, że to jedna wielka ściema! ;)
Strasznie nudam u babci, bo przyjechałam na weekend ;**
Jestem z kuzynką i siostrą.. Żaaal -.- Yhh...
KOROT TO PEDAŁ :*

A na koniec moje dzisiejsze zdjęcie ;**


+ Zapraszam na mojego aska : http://ask.fm/Ruda1D

Może jeszcze dziś coś dodam i mam dla Was pytanie:
~Napiszcie w komentarzu co miałabym tutaj dodawać??~
/Ruda

piątek, 8 listopada 2013

KILKA ZDJĘĆ ^^

JA (RUDA) I PIMA :)










WYPAD NA PKP Z MAGDĄ I OLGĄ




U PIMY!

  
Z MATKIEM (PSIAPSIÓŁA)



NO TO NA TYLE DZIŚ <3 DOBRANOC ;*** /Ruda

Ruda - opowiadanie

W związku z tym, że jestem Directioner wstawię Wam moje opowiadanie o Liamie <3
Zamiast jego imienia możecie użycie jakiekolwiek chcecie ^^ Oceniajcie je w komentarzach ;**

CZEKAM NA OPINIE.. + OPOWIADANIE PISANE DOŚĆ DAWNO ŚCIĄGNIĘTE Z MOJEGO INNEGO BLOGA (http://lhzln.blogspot.com/) NA KTÓREGO RÓWNIEŻ SERDECZNIE ZAPRASZAM! :***


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szłam przez park trzymając w ręku ciasto, które miałam zanieść mojemu ukochanemu Liam'owi z okazji dwudziestych urodzin. Idąc wpadłam na kogoś i ujrzałam ją. Byłą dziewczynę mojego narzeczonego, 
Danielle Peazer. Piękna dziewczyna, wspaniała tancerka z niesamowitą urodą. Czego chcieć więcej? No właśnie nie wiem. A jednak Liam wybrał mnie. Nie mam pojęcia dlaczego. Może jednym z powodów było to, że znaliśmy się od małych brzdąców i nie chciał mi zrobić przykrości. No, bo co ja taka tam [T.I] mogłam mu dać? Chyba nie za wiele, tylko, że ja kochałam go całym sercem. Nie wiem jak było z jego ex, nigdy o to nie pytałam, po prostu nie miałam odwagi.
-Oj. Przepraszam- powiedziałam cicho i chciałam już odejść, gdy dziewczyna zaczęła mnie wołać.
-[T.I]! Ty jesteś dziewczyną Liam'a. Mojego Liam'a. - dodała po chwili.
-O ile się nie mylę to już nie jesteście razem. Tak? Teraz to jest mój chłopak- Jak ona mogła w ogóle tak mówić "mojego Liam'a"? Co to miało w ogóle znaczyć!?
-Wiesz nie chce cię martwić, ale właśnie od niego wracam. Właśnie do siebie wróciliśmy i kazał ci przekazać, że masz się jak najszybciej wyprowadzić!- powiedziała z głupim uśmiechem na twarzy. Moje uczucia wtedy były nie do opisania. Nie wiem czemu, ale jej uwierzyłam. Gwałtownie się odwróciłam, aby dziewczyna nie ujrzała łez spływających po moich policzkach.
-To ciasto to na urodziny Liam'a? Może ja je wezmę?- wtedy już nie wytrzymałam. Po raz kolejny się odwróciłam, jednym ruchem ręki otarłam moje gorzkie łzy żalu, wyjęłam ciasto z pudełka i rzuciłam nim prosto w twarz Danielle i odeszłam zostawiając dziewczynę.

Poszłam do naszego domu Liam'a. Nie zastałam go tam. Bez większego zastanowienia wyjęłam wielką walizkę i zaczęłam się pakować. Kiedy wszystko miałam gotowe napisałam krótki list pożegnalny w którym wyraziłam swoje uczucia jakimi darzę osobę Liam'a. Liścik odłożyłam na jego dużym łóżku w sypialni, zadzwoniłam po taksówkę i wyjechałam.

*oczami Liam'a*

Ja już nie daję rady. Dziś znowu odwiedziła mnie Danielle. Ona nie rozumie tego, że ja jej nie kocham. Jedyną miłością mojego życia jest [T.I].

-*-
Wchodząc do domu krzyknąłem głośne [T.I]. Nikt mi nie odpowiedział, moja pierwsza myśl była taka, że [T.I] poszła pod prysznic lub po prostu ma słuchawki na uszach i mnie nie słyszy. Postanowiłam, że obejdę dom i sprawdzę gdzie kryje się moja ukochana. Zacząłem od kuchni.. Tam jej nie było. Poszedłem do naszej łazienki na dole, tam również jej nie było. Obszedłem cały parter domu i nigdzie jej nie było. Myślałem, że może jest do góry, ale tam też jej nie zastałem. Moją ostatnią nadzieję była sypialnia.. Otworzyłem cicho drzwi, ale tam również nie było [T.I]. Nie wiedziałem co mam robić. W sumie nie było jeszcze późno, ale zacząłem się martwić. Szybko wyjąłem telefon z kieszeni spodni i wydusiłem numer mojej narzeczonej. Pierwszy sygnał, drugi, trzeci, czwarty i pi,pi,pi,pi. Nie odebrała. Przecież ona zawsze odbiera- pomyślałem. Chcąc pomyśleć co robić usiadłem na łóżku w sypialni. Wtedy ją ujrzałem, małą karteczkę leżącą obok mnie. Wziąłem ją do ręki i zacząłem czytać.

"Liam, bardzo, ale to bardzo Cię kocham. Wiem, że Ty i Dan znowu jesteście razem. Tylko szkoda, że dowiedziałam się tego od niej, a nie od ciebie. Muszę odejść nie wytrzymam tej presji. Pamiętaj, że bardzo Cię kocham. Gdybyś kiedyś czegoś potrzebował dzwoń śmiało.Gdybyś czasami był w naszym rodzinnym miasteczku to daj znać. Spotkamy się tam gdzie zawsze <3 . Pamiętaj, że nigdy nie wymarzę uczuć jakimi Cię darzę <3 
Twoja na zawsze [T.I]"
Po przeczytaniu tej wiadomości od [T.I] po raz kolejny wyjąłem telefon i wybrałem numer mojej ukochanej. I znowu to męczące słuchanie sygnałów... W końcu odebrała.
-Halo?- usłyszałem jej słodki głos w słuchawce mojego telefonu.
-Odebrałaś, dzięki bogu- zamruczałem cicho pod nosem.- gdzie ty się podziewasz? Martwię się o ciebie skarbie.
-Liam? Nie pomyliłeś czasem numerów? Nie powinieneś czasami dzwonić do Dan?- słyszałem to załamanie w jej głosie. Lekko pociągała nosem co znaczyło, że płacze i to przez nią. Przez moją byłą dziewczynę Dan.
-Nie! Ona cię oszuka..
-Liam. Przepraszam, że ci przerywam, ale muszę kończyć. Mama mnie woła... Pa - powiedziała i usłyszałem tylko ciche pi, pi, pi co oznaczało, że się rozłączyła. Chodziłem po całym domu nie wiedząc co mam zrobić. Po pewnym czasie wpadłem na pomysł, że pojadę do naszej rodzinnej miejscowości. Teraz miałem przerwę w trasie i przy okazji odwiedzę stare zakątki. Z samego rana spakowałem swoje walizki i pojechałem na lotnisko gdzie wykupiłem bilet pierwszą klasą. Po godzinie byłem już w samolocie. Już nie mogłem się doczekać kiedy ją w końcu zobaczę. 

-*-
Lot minął bardzo spokojnie. Zrobiłem wielką niespodziankę mojej mamie, która w ogóle nie wiedziała o moim przyjeździe. Po przywitaniu się z mamą odłożyłem walizki i poszedłem do [T.I].
Ale nie zastałem jej na miejscu. Od jej mamy dowiedziałem się, że poszła się przejść od razu wiedziałem gdzie jej szukać. Poszedłem do miejsca gdzie pierwszy raz się spotkaliśmy. Siedziała na bujanej ławeczce, a jej włosy falowały na wietrze. Wyglądała tak samo jak 15 lat temu. Tylko była dojrzalsza i piękniejsza. 
Podszedłem do niej cicho i pocałowałem ją w policzek, a dziewczyna odsunęła się ode mnie. Po jej policzkach zaczęły spływać łzy. Wiedziałem, że nie chce ze mną rozmawiać. Potrzebowała czasu. 
-Co ty tu robisz?- powiedziała równie oschle jak 15 lat temu kiedy się tu spotkaliśmy.
-Przyjechałem pogadać
-Nie mamy o czym? 
-A jednak mamy. Dan.. ona cię oszukała. My do siebie nie wróciliśmy. To są jej wymysły.. Zrozum mnie..
-Nie! Nie chce tego słuchać.! - wykrzyczała i odeszła. Nie mogłem tak tego zostawić. Na pewno nie! Obiecałem sobie, że ją odzyskam. Moje życie bez niej nie miało sensu. Ona była moim życiem.
-*- 
Po powrocie do domu wpadłem na fajny pomysł, ale żeby go zorganizować musiałem się wysilić. 
Pojechałem do sklepu i kupiłem wszystko co było mi potrzebne. Była godzina 21:00 wiedziałem, że [T.I] o 22:00 wychodziła na balkon. Musiałem się pośpieszyć, aby zdążyć. Dochodziła już 22:00 miałem nadzieję, że mój plan wypali.

*Twoimi oczami* 

Jak zawsze o 22:00 wyszłam na balkon. Ujrzałam wielki serduszko ułożone ze świeczek, a w nim Liam z butelką szampana i dwoma kieliszkami. 
-Co ty tu robisz?
-Chce cię odzyskać. Dobrze wiesz, że to Dan kłamie. Nigdy nie chciałbym do niej wracać. Kocham ciebie i tylko ciebie. Rozumiesz?
-Rozumiem. Ja też cię kocham mój głuptasie.. Poczekaj zejdę na dół..
Schodząc na dół myślałam tylko o nim i o nikim innym. Tylko ten kto kocha potrafi zrobić coś tak szalonego dla drugiej osoby. 

Miłość jest nie przewidywalna. Potrafi mocno zranić, ale i też uszczęśliwić człowieka... 

/Ruda