czwartek, 31 lipca 2014

Przeeeepraszam! ;c

Hej, już długo mnie tu nie było, alee musze wam o czymś powiedzieć..
NIE PRZYJAŹNIE SIĘ JUŻ Z PIMĄ! ;c
Kończeee właśnie pisanie.
Bd tęsknić. Nq ;//

niedziela, 1 grudnia 2013

Hej :)

A więc miałam wstawić jakiś zimowy zestaw, ale nie mam na to veny więc wypowiem się na temat moich planów na przyszłość :)

A więc:
Mam taki pomysł, aby zostać psychologiem policyjnym, ponieważ nie mogłam się zdecydować policja czy psychologia postanowiłam połączyć to w jedno ^^ Po skończeniu gimnazjum wita mnie internat w Chodzieży gdzie idę do technikum na profil policyjny, następnie studia (psychologia) jednak jeszcze nie zadecydowałam gdzie :) Do tego to jeszcze sporo czasu mi zostało ^^ Więc.. Tak to wygląda.. Pima ma dokładnie takie same plany ^^ Jak myślicie? Wypali? :)




/Ruda

sobota, 30 listopada 2013

Luudzzziki ^^

Więc wczoraj były andrzejki (post piszę o 00:36) było mega zajebiście ^^
Może i z Pimą sobie nie wróżyłyśmy, ale była powtórka, MEGA powtórka ^^
Jutro na 11:00 do kościoła, a ja jeszcze nie śpię :o Lol'z ;p
Ale warto ^^ Tyle się dzieje ;p Ohohohohohoo..
A kto się już mikołajków nie może doczekać?? Ja TaG!
Słodyyczzzzeeee <3 Lofka dla nich <3
Jezuu, ale mi odpierdala ;p Napisałabym jakieś opowiadanie, bo mam vene, ale mi się nie chce, bo leń mnie złapał ;p Lol.. ;p
Ahahahahahaha.. nie nic ;p
TSUNAMI jest BOSKIE ^^
Haha.. Lol'z :p Pimaaa.. Ja już nie mogę.. Jutro dodam jakiś zestawik ciuchów na zimę ^^ Bay <3

+ ładna?? :P

/Ruda

niedziela, 24 listopada 2013

Yhy ;p

Jeeejuu.. Nie mam pojęcia w co mam się jutro ubrać ;c A jadę na stadion.. ;p Lol... Pima nie jest w stanie mi pomóc.. Nie mam jej tego za złe, bo chyba jest w złym stanie.. Nie ważne o co chodzi.. Będzie chciała to Wam sama powie <3 A ja teraz pytam, który zestaw lepszy?


Ten zestaw:


Czy może ten: 


BŁAGAM! POMOCY!! <3 /Ruda

piątek, 22 listopada 2013

Elo, elo, 3, 2, 0 ^^

LoL'z !
No siemaaa <3 Nie ma jak to poważna rozmowa z mamą o papierosach, ponieważ je od ciebie wyczuła xd
Ale ja mistrz kłamania oczywiście wybrnęłam i mamusia nadal mysi, że nie palę! <3
ANIA MISZCZ ;* Haha.. Lol'z ;P

To trzeba być głupim, żeby zapalić sobie 30 minut przed pójściem do domu xdd
Okk <3
ZDJĘCIE ROBIONE SPECJALNIE DLA WAS!!! ;**


/Ruda

czwartek, 21 listopada 2013

Ojojojoj xd + FAŁSZYWI LUDZIE :)

A zatem CZEŚĆ! <3
Jak tam u Was?? ^^
Ja mam dziś randkę ... z biologią. -.-
Mam dość tej nauki ;cc
RATTUUUNKUU! ;**


A teraz specjalnie dla Was wypowiem się na temat fałszywych ludzi ;)

Nie toleruję ich. Takich ludzi na świecie jest na pęczki! Nie raz, nie dwa na takich ludzi trafiłam z Pimą. Udają przyjaciół, a tak na prawdę obrabiają ci dupę za plecami! To jest wręcz żałosne -.- Yhh.. Po prostu tacy ludzie nie są nikogo warci! Nie są warci żadnych uczuć, którymi moglibyśmy ich obdarzyć! A z resztą.. Dobra!


Nie piszę tu za dużo, bo zaraz polecą hejty, a ja nie potrzebnie się wkurzę xd!

;**

Moje stare zdjęcie, bo nie bd robić nowego xd Wybrałam takie z Pimą <3


/Ruda

wtorek, 19 listopada 2013

POWROCIK?? XD

Taki tam nasz mały powrót po krótkim czasie ^^
Yyyy.. Dużo się działo "%" i te sprawy ;**
No także ten tego, a zatem xd

RADA DLA WAS!
Jak imprezujecie to nie z Pimą! Mój tata twierdzi, że ma ona na mnie zły wpływ, a to jest ZŁE!! Hahah.. Luul xd
To nie ona, tylko no, ci.. znajomi xd

A więc a zatem FOTKA:






+ Dzięki za 720 wyświetleń <3 

/Ruda & Pima